TOFICO

ویژگی های سانتریفیوژ یخچال دار

سانتریفیوژ ها هنگام انجام عملیات گرما تولید می کنند و این ممکن است خطر بزرگی برای نمونه هایی مانند نوکلئیک اسید ها و پروتئین ها ایجاد کند، از این رو که حرارت باعث تخریب و تغییر ماهیت آنها می شود. سانتریفیوژ یخچال دار دارای مزیت خنک سازی برای محافظت در برابر تخریب نمونه ها، ناشی از گرمای تولید شده توسط عمل چرخش است. در بیشتر موارد گستره ی دمایی برای یک سانتریفیوژ یخچال دار آزمایشگاهی از 20- تا 40 درجه سانتگراد می باشد که این محدوده دمایی آنها را برای آنالیز PCR ،RNA ،DNA و پادتن مناسب می سازد.

 

سانتریفیوژ با سرعت بالا و دارای سیستم خنک کننده یکی از محبوب ترین انواع سانتریفیوژ ها می باشد که بیشتر در کاربرد های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. یک سانتریفیوژ آزمایشگاهی یخچال دار سرعت چرخشی بیش از 30,000 rpm (دور در دقیقه) و نیروی گریز از مرکز (RCF) بیش از 65,000xg را ارائه دهد و داری پیکربندی های روتور شناور یا swing یا زاویه ثابت و یا هر دو می باشد. سانتریفیوژ های یخچال دار در اندازه ها و ظرفیت های مختلف، بسته به نیاز های کاربران ارائه می شوند. انتخاب یک سانتریفیوژ آزمایشگاهی یخچال دار با سیستم خنک کننده کارآمد، قابلیت تبدیل واحد اتوماتیک و دیگر ویژگی هایی که توان عملیاتی دستگاه را بالا می برند، بسیار مهم است.

برخی از محصولات​
HPLC

Preparative HPLC

HPLC – کروماتوگرافی مایع با عملکرد یا فشار بالا روشی است برای جداسازی با آنالیز مواد که در آن نمونه ما بوسیله یک فاز مايع

اطلاعات بیشتر »