TOFICO

سرویس و نگهداری

شرکت توفیق آزمای ایلیا ارائه دهنده خدمات فنی، تعمیرات، سرویس و نگهداری، نصب و راه اندازی و همچنین آموزش در حوزه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی در ایران می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن قطعات و تجهیزات اصلی دستگاه های عمومی و تخصصی ( آنالیتیکال ) و نیز کادری مجرب و متخصص در امر خدمات مذکور این امکان را فراهم ساخته تا با رعایت استانداردهای جهانی برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

سرویس های دوره ای

امروزه دیدگاه سرویس دستگاه ها از حالت Breakdown Maintenance  و یا “تعمیر بعد از خرابی” به “سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه ” یا Preventive Maintenance   و حتی “بهبود شرایط تهدید کننده دستگاه قبل از صدمه زدن”  که همان Predictive Maintenance تغییر پیدا کرده است.

با تغییر این نگرش سرویس دستگاه از حالت اتفاقی و ناخواسته خارج شده و با پیش بینی شرایط کار در حین انجام سرویس دوره ای  و اندیشیدن تمهیدات لازم ، سرویس دستگاه بدون اختلال در کار عادی مرکز انجام شده و مانع به هدر رفتن وقت و انرژی که سرمایه اصلی شما می باشد می گردد. همچنین انجام سرویس های دوره ای  باعث بالا رفتن طول عمر قطعات و نتیجتا کل دستگاه شده و با تعمیر قطعات معیوب قبل از آن که عیب به نقطه غیر قابل بازگشت برسد و یا حتی باعث صدمه دیدن سایر قطعات دستگاه شود ، هزینه های تعمیرات نیز تا حدود بسیار زیادی کاهش می دهد.

از این رو بخش فنی شرکت توفیق آزمای ایلیا آمادگی خود را برای عقد قرارداد سرویس های  دوره ای سه ماهه ، شش ماهه یا یک ساله و یا حتی انجام جنرال سرویس به صورت درخواست موردی اعلام می دارد.

برخی از محصولات​
اسپکتروسکوپی

FTIR

طیف سنج فشرده FT-IR ALPHA II ALPHA II یک طیف‌سنج جمع‌وجور FT-IR با ردپایی به اندازه یک لپ‌تاپ است. برای تجزیه و تحلیل شیمیایی استفاده

اطلاعات بیشتر »