TOFICO

دستگاه های آنالیتیکال آزمایشگاهی

شرکت توفیق آزمای ایلیا ارائه دهنده خدمات فنی، تعمیرات، سرویس و نگهداری، نصب و راه اندازی و همچنین آموزش دستگاه های آنالیتیکال آزمایشگاهی در ایران می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن قطعات و تجهیزات اصلی دستگاه های عمومی و تخصصی ( آنالیتیکال ) و نیز کادری مجرب و متخصص در امر خدمات مذکور این امکان را فراهم ساخته تا با رعایت استانداردهای جهانی برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

شرکت توفیق آزمای ایلیا ( توفیکو سرویس ) با تجربه 20 سال فعالیت در زمینه مشاوره، تعمیرات، آموزش، نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری تجهیزات و دستگاه های آنالیتیکال آزمایشگاهی این امکان را فراهم ساخته است تا با بهره گیری از دانش متخصصان مجرب و کارآزموده خود خدمات مذکور را به بهترین نحو ممکن ارائه نماید.

این شرکت توانسته است بسیاری از برندهای مطرح اروپایی و امریکایی فعال در زمینه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده و با تامین قطعات اورجینال این محصولات عمر مفید دستگاه های فعال در آزمایشگاه ها را افزایش دهد.

 

تعمیر دستگاه HPLC , تعمیر دستگاه GC , تعمیر اسپکتروفتومتر , تعمیر GC MS , تعمیر FTIR و …

برخی از محصولات​
HPLC

Preparative HPLC

HPLC – کروماتوگرافی مایع با عملکرد یا فشار بالا روشی است برای جداسازی با آنالیز مواد که در آن نمونه ما بوسیله یک فاز مايع

اطلاعات بیشتر »

Preparative FPLC

FPLC  – خالص سازی پروتئین ها همانند HPLC روشی است برای جداسازی یا آنالیز مواد که در آن نمونه ما بوسیله یک قاز مایع (حلال

اطلاعات بیشتر »