TOFICO

محدوده و دقت انواع رفراکتومتر

اکثریت رفراکتومتر های رومیزی برای کنترل معمول کیفی عبارتند از رفراکتومتر های نوع زاویه بحرانی – رفراکتومتر آشنای ” Abbe ” یک رفراکتومتر زاویه بحرانی است . این ابزار برای اندازه گیری شاخص انکساری ( RI ) یا Brix در طول طیف وسیعی از مایعات متداول استفاده شده ایده آل هستند از محلول نمکین رقیق یا نوشیدنی های سبک گرفته تا روغن ها یا مرباها و ژله ها .

بهترین رفراکتومتر های زاویه بحرانی تا 5 رقم اعشار RI یا دو رقم اعشار Brix را می خوانند . گسترده ترین ابزار ما رفراکتومتر های PTR و GPR هستند . مدل TCR ما دارای دقت بالا ولی محدوده ی کوتاه تر است ، محدود به 0 تا 95% Brix ( یعنی RI 1.33 تا 1.53 ) . دقیق ترین رفراکتومتر زاویه بحرانی ما مدل TMR 33-37 با یک محدوده 0 تا 25% Brix است . رفراکتومتر لیزر گازی GRI حتی دقت بالاتری دارد که RI گاز ها و بخار ها ، و نه مایعات ، را توسط یک روش اینترفرومتریک اندازه گیری می کند .

رفراکتومتر ها در اندازه ها ، اشکال ، قابلیت ها و قیمت های مختلف دیده می شوند . بعضی از خوانندگان ممکن است از رفراکتومتری به عنوان یک روش آنالیز ” پیشرفته ” یا تکنیک تخصصی برای اندازه گیری آنالیت های خاصی نظیر قند در آب یاد کنند . روز به روز ، مهندسین علوم پردازش و آزمایشگاهی بیشتری از رفراکتومتری به منظور اندازه گیری سریع ویژگی های کیفی اصلی استفاده می کنند که تحت شرایط معمولی نیاز به ارزیابی طولانی تر یا تجهیزات به شکل بارزی گران قیمت تر دارند.

برخی از محصولات​

Preparative FPLC

FPLC  – خالص سازی پروتئین ها همانند HPLC روشی است برای جداسازی یا آنالیز مواد که در آن نمونه ما بوسیله یک قاز مایع (حلال

اطلاعات بیشتر »